faq

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Urządzenie marki TITAN można kupić w punktach sprzedaży Autoryzowanych Dystrybutorów, których listę znajdziesz w dedykowanej zakładce.
Wejdź w zakładkę „GDZIE KUPIĆ?”, wpisz miasto w którym jesteś oraz odległość w km, następnie kliknij SZUKAJ. Po lewej stronie wyświetli się lista punktów sprzedaży wraz z podglądem mapy jak dojechać do wybranego dystrybutora.

Rekomendujemy skorzystanie z narzędzia „DOBIERZ PRODUKT”, które podpowie urządzenia dostosowane do Twoich potrzeb.

„DOBIERZ PRODUKT” to rodzaj wyszukiwarki na podstawie Twoich wytycznych o realizowanej inwestycji. Odpowiedz na 4 pytania, a uzyskasz konkretne propozycje urządzeń.

Wszystkie dane kontaktowe znajdziesz w zakładce „KONTAKT+SERWIS”. W zależności od regionu w jakim przebywasz, wybierz doradcę, który działa najbliżej Twojej lokalizacji.

W przypadku usterki urządzenia możesz wybrać jedną z dwóch opcji zgłoszenia do naprawy.
Opcja 1: Możliwość wysłania lub dostarczenia urządzenia do serwisu WAGNER-SERVICE w Świętochłowicach lub WAGNER-SERVICE w Warszawie. Adresy tych punktów serwisowych znajdziesz w zakładce „KONTAKT-SERWIS”.
Opcja 2: Wybrani Autoryzowani Dystrybutorzy świadczą usługi serwisowe. Adresy tych punktów znajdziesz w zakładce „KONTAKT-SERWIS”.